Pályázat

Projekt címe: Infokommunikációs fejlesztés a General Construkt Kft-nél

Szerződött támogatás összege: 15 986 000 Ft

Támogatás mértéke: 50 %

Kölcsön összege: 19 982 500 Ft

Kölcsön mértéke: 40 %

Projekt befejezési dátuma: 2021.03.31.

 

A projekt tartalmának bemutatása

A cégünk munkatársai - mérnökök és szerelők - korábban olyan jelentős cégeknél dolgoztak, amelyek tevékenységébe meghatározóak voltak ezek a szakterületek. Munkavégzésük során Magyarországon, és Németországban is számtalan épületgépészeti rendszert terveztek és kiviteleztek, így az ott szerzett tapasztalataikat jelenlegi munkáiknál is igen eredményesen hasznosítják. Cégünk teljesítményének növekedése érdekében, fontos a minőségi fejlődés, ehhez járul hozzá egy vállalatirányítási rendszer sikeres bevezetése.
A megfelelően telepített rendszer által, növekszik a cég teljesítménye, termelékenysége, kiszélesedik az üzleti perspektíva, továbbá nő a vállalat alkalmazkodóképessége, amelyre az üzleti stratégiánk élénkítésére szükség van. Előre tervezhetünk és reagálhatunk azokra a piaci és technológiai változásokra, amelyek befolyásolják cégünk teljesítményét, növekedését. A rendszer olyan több modulból álló szoftvercsomag, amely célja és feladata összefogni a vállalat minden egyes részfolyamatait úgy, hogy a szükséges adatokat integrált módon, csak egyszer tároljuk. A rendszer adatbázisából a megfelelő lekérdező algoritmusokkal pontos, naprakész és a vállalati döntéseket támogató adatokat lehet kiszűrni.  A rendszer moduláris felépítésű, így az egyes részterületeket lefedő szoftvercsomagok elkülöníthetők különböző modulokra, komponensekre. A rendszerekben egy-egy modul egy-egy vállalati folyamatot takar:
  • Vállalati CRM, értékesítési terület;
  • Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés;
  • Kontrolling és döntéstámogatás;
  • Beszerzés és logisztikai terület;
  • Táv- és csoportmunka támogatás;
  • Pénzügyi, számviteli terület;
  • Elektronikus iratkezelési rendszer; és
  • Tudásmenedzsment specializált megoldás.
A modulok önállóan is működőképesek, így lehetőség nyílt a rendszer fokozatos bevezetésére. A modulok integrációja lehetővé teszi a vállalat különböző részlegeinek teljes mértékű együttműködését, a pontos és naprakész információk áramlását a rendszerben.
A telepítést megfelelő szakember gárda végezte, akik kellő referenciával rendelkeztek. Fontosnak tartottuk a munkavállalók, kellő felkészítését, betanítását, oktatását a megfelelő rendszerhasználat elsajátítása érdekében.
A rendszer bevezetésével csökken a vásárlási költség a megalapozott ütemezés által, ami felszabadítja a beszerzőt a sürgősségi szállítások és a tengernyi papírmunka alól, így jobban összpontosíthat munkája fontosabb elemeire. A megtakarításokat a az alacsony árak mellett a teljes vásárlási költség csökkenése is segíti. Így, a vásárlási költségek mintegy 6%-át meg tudjuk takarítani. Csökken a minőségromlási költség is, mivel a megalapozott ütemezés stabilabb környezetet eredményez, ami kevesebb selejttel jár. A rendszer használatával adatainkat egy helyen tárolhatjuk, és bármikor elérhetjük azokat a megalapozottabb döntéshozatal érdekében. Fontos cél cégünk folyamatainak egy rendszerbe való összefoglalása, hogy abból mindig a kellő információt ki lehessen szűrni, így a cégünk versenyképes tudjon maradni, továbbá folyamatos versenyelőnyhöz juthassunk.